نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 10:50

امام جمعه کرمانشاه: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه پنج‌شنبه شب 30 آذرماه و شب یلدا با حضور در مرز خسروی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان گفت: مرزبانان با عمل به وظیفه خود در دنیا، آخرت خود را آباد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با سفر به نقطه صفر مرزی، شب یلدای خود را در نقطه صفر مرزی و در کنار سفره مرزبانان سپری کرد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری ضمن قدردانی از مجاهدت‌های صورت گرفته‌ی مرزبانان در دروازه کربلا، زیارت مؤمنین را از عبادت‌های بزرگ خواند و اظهار کرد: شب یلدا ازاین‌جهت مبارک است که فرصت مناسبی برای صله‌رحم و تقویت دوستی‌ها و محبت‌ها است.

* شب یلدا در کنار مرزبانان مرز خسروی


وی افزود: ارزش و پاداش حفظ و حراست از مرزها در پیشگاه خداوند قادر و سبحان والاست و درواقع شما در عین عمل به وظیفه خود در راستای حفاظت از مرزهای اسلام، آخرت خود نیز آباد می‌کنید و برای این مجاهدت‌های شما شهیدان در آن دنیا گواه و شاهد هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه این سرزمین متبرک است به قدوم و خون شهدا، عنوان کرد: اینجا سرزمین معنویت است. سرزمین نمازهای شب رزمندگان و اشک‌های آن‌ها در مناجاتشان است.

وی ادامه داد: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است که انجام آن به بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

* شب یلدا، نقطه صفر مرز خسروی


امام‌جمعه کرمانشاه با تصریح این‌که مرزبانی در مرزهای مقدس جمهوری اسلامی که پرچم «الله» را در عالم برافراشته است، توفیقی عظیم است تصریح کرد: برای به اهتزاز درآمدن پرچم توحید در ایران اسلامی، در میان دنیایی که کفر او را فراگرفته است، ملت ما چندین هزار نفر از بهترین افراد جامعه را درراه خدا تقدیم کرده است.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612221

مهمترین اخبار ایران و جهان: