نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 09:57

لبیک مردم کاشان به پویش کمک‌‎رسانی به مردم غزه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: مردم کاشان با حضور در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تاکنون بیش از 30 میلیون تومان به مردم غزه کمک کردند.

امیرحسین شیخ استرکی، رئیس کمیته امداد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، ضمن قدردانی از همراهی مردم خیر کاشان در کمک به مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیّر و نیکوکار است.

 وی با بیان اینکه با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، مردم دارالمومنین کاشان تاکنون بیش از ۳۰ میلیون تومان به مردم غزه کمک کردند، گفت: این کمک‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج، نماز جمعه و راهپیمایی‌ها جمع‌آوری شده است.

شیخ استرکی افزود: امروز باید تمام مسلمانان نسبت به غزه احساس تکلیف و مسؤولیت کنند.

سید هادی مسعودی علوی، سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان، با اشاره به مشارکت کارکنان شهرداری کاشان در پویش کمک‌‎رسانی به مردم غزه، اظهار کرد: این طرح به پیشنهاد شهردار کاشان و با اعلام آمادگی مدیران و کارکنان واحدهای مختلف شهرداری کاشان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کمک به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه وظیفه انسانی، ملی و اسلامی هر شخصی است، افزود: کارکنان شهرداری به صورت داوطلبانه یک روز از حقوق خود را برای کمک به مردم ستمدیده غزه اختصاص می دهند.

پایان پیام/۳۸۱۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587021

مهمترین اخبار ایران و جهان: