نیوز سیتی!
16 آذر 1402 - 15:10

همایش معرفتی و توانمند سازی خادمیاران رضوی در بندرعباس برگزار شد

یازدهمین همایش معرفتی و توانمند سازی خادمیاران رضوی هرمزگان در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسین رنجبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان امروز در همایش خادمیاران رضوی بندرعباس در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد،  اظهار کرد: دانشگاه آزاد یک مجموعه بزرگ علمی مطرح هست که نقش بی بدیل را ایفا کرده و حدود ۳۰هزار دانشجو در حال تحصیل دارد و به نیت مردم استان بوده است. 

 

وی افزود: این دانشگاه در حوزه مسائل فرهنگی یک میزبان بوده و هم هیأت‌های مذهبی در دانشگاه آزاد اسلامی فعال است، علاوه بر اینها، سایر مسائل فرهنگی نیز در این دانشگاه دنبال می‌شود.

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه در توسعه و ترویج فرهنگ دینی از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد، اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، مناسبت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد و مردم استان هرمزگان به مسائل دینی باور دارند و تلاش می‌کنند که نقش خوبی را در مسائل مذهبی داشته باشد. 

کاظم یحیایی مدیر اجرایی طرح محله‌های امام رضایی استان هرمزگان نیز در این همایش  اظهار داشت: هدف از دورهمی این هست که در کنار یکدیگر باشیم، همچنین از قاری مراسم و دانشگاه آزاد اسلامی بابت میزبانی این مراسم تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597065

مهمترین اخبار ایران و جهان: