نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 15:13

مهدی تارتار: تا پایان قراردادم در ملوان می‌مانم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تکذیب خبر جدایی خود از ملوان در نیم فصل گفت: قصد جدایی از ملوان را ندارم زیرا در این تیم و در کنار هواداران روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی،  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی ملوان با تراکتور در استادیوم زنده یاد سرویس قایقران با تکذیب برخی خبرها در خصوص جدایی خود از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بنده هیچ توجه‌ای به شایعات نداشته و تا پایان فصل قصد جدایی از ملوان را ندارم زیرا در این تیم و در کنار هواداران روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کنم.

تارتار بازیکنان ملوان را اخلاق‌مدار دانست و گفت: بازیکنان ملوان با تمام وجود برای هواداران،‌ شهر بندر انزلی و مردم گیلان بازی می‌کنند و خوشبختانه شرایط در ملوان مناسب است؛ اما انتظار داریم که مسؤولان به تیم بیشتر کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به جذب بازیکنان سرباز در نیم فصل بیان کرد: ما محدودیت جذب بازیکن داریم، اما از بازیکنان باکیفیت که انگیزه داشته باشند، استقبال می‌کنیم و انگیزه برای ما اهمیت بیشتری دارد زیرا بازیکنان باید بدانند که ملوان تیم کوچکی نیست که فقط مدت سربازی خود را سپری کنند.

تارتار با اشاره به شکست ملوان بندر انزلی در آخرین دیدار خانگی خود برابر شمس آذر قزوین تصریح کرد: عده‌ای از کارشناسان اعتقاد داشتند که بعد از باخت مقابل شمس آذر قزوین روند نزولی ملوان آغاز شده است اما با پیروز پرگل در رفسنجان خیلی خوب به بازی‌ها برگشتیم.

وی با اشاره به قدرت تیم تراکتورسازی تبریز در تمامی پست‌ها گفت: تیم تراکتور دارای بازیکنان بسیار باکیفیت و مربی با دانشی بوده و برای قهرمانی بسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی یکی از نقاط قوت تراکتور را پرس از جلو این تیم دانست و بیان کرد: برای این ویژگی تراکتور، فردا برنامه ویژه‌ای داشته و در دیدار فردا باید با تمام توان بازی کرده و از همه ظرفیت خود استفاده کنیم.

تارتار با بیان اینکه هواداران نقطه قوت ملوان در چند هفته اخیر و در بازی‌های خانگی بودند، افزود: ما هواداران پرشوری داشته و هیچ نگرانی نسبت به بازی‌های سخت نداریم‌ و فردا برای شکست تراکتور تلاش می‌کنیم.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1614421

مهمترین اخبار ایران و جهان: