نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:52

خون شهدای غزه، ارتش اسرائیل را مقابل حماس درمانده کرد

نماینده عالی قرارگاه امام علی (ع) گفت: اگرچه امروز در صحنه غزه و فلسطین شهدای زیادی تقدیم شده اما خون این شهدا ارتش اسرائیل و تمام استکبار جهانی را در برابر نیروهای حماس درمانده کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار غفورپور، نماینده و ناظر عالی قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) پیش از ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان در مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: منطقه خراسان‌شمالی یکی از مناطق ولایت پرور و قهرمان کشور پهناور ایران بوده که از دیرباز این منطقه به دلاوری و سلحشوری معروف بوده است.

وی گفت: مردم خراسان شمالی بارها دفاع خود را از این مرز و بوم به اثبات رسانده‌اند و اقوام مختلفی که در این استان وجود دارند، فلسفه وجودی دفاع از این مرز و بوم را در مقابل تهاجمات دشمنان بیگانه به نمایش گذاشته اند.

نماینده و ناظر عالی قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) افزود: شهدای زیادی از شهرهای مختلف خراسان‌شمالی در شکل‌گیری این نظام و انقلاب نقش داشتند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان وارث شهدا هستند و پرچم افتخارات بر دوش آنهاست که باید تلاش کنند این افتخار و فعالیت هایی که در طول دهه های مختلف از این خطه نسبت به انقلاب اسلامی ایجاد شده، کم نشود.

سردار غفور پور بیان داشت: رسالتی که بسیجیان برعهده دارند، رسالتی سنگین است و احتیاج به مقاومت و ایستادگی دارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نزدیک به قله هستیم، بنابراین نباید از اظهار خستگی، ناامیدی حرفی به میان اورد و با استقامت می توان به پیروزی نهایی رسید.

وی گفت: اگرچه امروز در صحنه غزه و فلسطین شهدای زیادی تقدیم شده اما خون این شهدا ارتش اسرائیل و تمام استکبار جهانی را در برابر نیروهای حماس درمانده کرده است.

سردار غفورپور ادامه داد: دشمن با تمام امکانات پیشرفته دنیا که در اختیار صهیونیست است تاکنون نتوانسته جبهه مقاومت را از حرکت بیندازد که این در واقع بیانگر تفکر بسیجی است.

وی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران حاکی از ایمانی است که در بسیجیان وجود دارد، همچنین فرماندهی رهبری همچون مقام معظم رهبری این اقتدار را به ارمغان آورده است.

سردار غفور پور یادآور شد: یکی از ویژگی هایی که مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج فرمودند این است که بسیج یعنی حضور و آمادگی همه جانبه در همان نقطه ای که اسلام، قرآن، امام زمان و انقلاب نیاز باشند که باید ورود کنند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583121

مهمترین اخبار ایران و جهان: