نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 08:52

«قزوین» میزبان کنگره ملی شعر شهدای امنیت

دبیر کنگره ملی شعر شهدای امنیت گفت: به همت شرکت گاز استان قزوین و جهت حفظ و نشر ارزش ها و مبانی مورد تاکید شهدا، کنگره ملی شعر شهدای امنیت در قزوین برگزار می شود.

حسین علاالدین ‌در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: به همت شرکت گاز استان قزوین و جهت حفظ و نشر ارزش ها و مبانی مورد تاکید شهدا، کنگره ملی شعر شهدای امنیت در قزوین برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آبان ماه، افزود: شعر کلاسیک، شعر آزاد و شعر کودک و نوجوان، سه بخش رقابتی این جشنواره خواهد بود.

دبیر کنگره ملی شعر شهدای امنیت به محور های اصلی این کنگره اشاره کرد و گفت: شهدای امنیت و دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی، جایگاه شهدای امنیت در میدان جهاد تبیین، تبیین جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان انقلاب، نقش و جایگاه شهدای امنیت در نمادهای عزت ملی و شهدای امنیت و همبستگی و اتحاد ملی، از محورهای اصلی این کنگره ملی است.

این مسوول ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق آدرس @festivalisar در پیامرسان‌های داخلی ایتا، سروش و روبیکا به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

دبیر کنگره ملی شعر شهدای امنیت در پایان اعلام کرد: اختتامیه این کنگره، آذر ماه سال جاری و هم زمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569965

مهمترین اخبار ایران و جهان: