نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:55

۱۰۰ درخواست در دیدار مردمی فرمانده انتظامی کرمانشاه رسیدگی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ملاقات سه ساعته مردمی به درخواست بیش از ۱۰۰ نفر از مراجعه کنندگان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان  فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی استان به مدت سه ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان کرمانشاهی بود. 

افراد متقاضی ملاقات با فرمانده انتظامی استان یک به یک طبق وقت قبلی که به آن‌ها داده شده بود با عالی‌ترین مقام انتظامی استان به صورت چهره به چهره دیدار و نامه‌ای که از پیش تهیه کرده بودند را به وی تقدیم می‌کردند تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

 

در میان تقاضای شهروندانی که این هفته با سردار حاجیان ملاقات داشتند از تقاضا برای دستگیری سارقان منزل تا درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض و همچنین انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت وجود داشت.

 

حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا، بخشش و یا تخفیف حق پارکینگ و در خواست معافیت از خدمت از دیگر تقاضای مردم در دیدار با رئیس پلیس استان کرمانشاه بود.

حاجیان پس از شنیدن درخواست‌های شهروندان دستورات لازم برای رفع مشکل آن‌ها را برابر ضوابط و مقررات صادر و به روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان دستور رسیدگی فوری تا حصول نتیجه را صادر می کرد.

 

در حاشیه دیدار مردمی رئیس پلیس کرمانشاه، فرصتی فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامی هم ضمن ملاقات با فرمانده به بیان مشکلات و درخواست‌های خود بپردازند.

انتقال و جابه جایی محل خدمت، درخواست تسهیلات و کمک‌های بلاعوض، تقاضا برای تغییر رسته و شغل، در خواست برای بازنشستگی پیش از موعد و تقاضای سربازان وظیفه برای انتقال به شهر محل سکونت خود بیشترین فراوانی را در میان درخواست های کارکنان تشکیل می‌داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از شنیدن درخواست‌های همکاران، برابر قانون درصدد رفع مشکلات و برآورده کردن تقاضای آنان برآمد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570521

مهمترین اخبار ایران و جهان: