نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 22:38

اختصاص ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به ایلام

فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات محرومیت زدایی در زمینه‌های مختلف همچون مسکن و راه‌های روستایی، ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شد.

جمال شاکرمی فرمانده‌ سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام، شامگاه سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور‌ ارائه خدمات محرومیت زدایی در زمینه‌ی مسکن، آب شرب، راه روستایی، نوسازی مدارس، خانه بهداشت، منابع طبیعی، آبخیزداری و جهاد کشاورزی در ایلام، ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شد.

وی افزود: خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج به همه جغرافیای استان تعلق داشته و بزودی فاز عملیاتی این اقدامات براساس اعتبار تخصیصی و با همت بسیج سازندگی سپاه امیر المومنین (ع) آغاز خواهد شد. 

فرمانده‌ سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: یکی از اقدامات شاخص این سپاه در حوزه محرومیت‌ زدایی، جهاد آبرسانی بوده که در فاز اول طرح ۱۲۸ روستا را شامل شده و به امید خدا در فاز دوم ۲۱۰ روستای محروم دیگر را که تصویب شده تحت پوشش قرار خواهیم داد. 

وی اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته و به منظور تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در دست اقدام، ۱۶۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که از این مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مابقی آن توسط استانداری ایلام تامین می‌شود.

شاکرمی عنوان کرد: در صورت تامین به موقع این اعتبارات، خدمات بسیج سازندگی سپاه امیر المومنین (ع) ایلام در ۱۰۶ روستای محروم استان که طی قرارداد اول انجام گرفته، تکمیل و به طور کامل به بهره‌برداری خواهند رسید. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603065

مهمترین اخبار ایران و جهان: