نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 14:57

۱۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل سفر رئیس جمهور به استان به طرح‌های گردشگری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات با هدف تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری نیمه‌تمام در حوزه گردشگری اختصاص یافت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در بخش گردشگری از جمله بیش از 300 جاذبه طبیعی کم‌نظیر, عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در طرح‌های گردشگری این استان زودبازده و سودآور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دولت سیزدهم پروژه‌های بزرگ گردشگری که سال‌ها بلاتکلیف بودند به مرحله بهره‌برداری رسیده و طرح‌های بزرگی و مؤثر در توسعه اقتصادی در این دیار کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی صنعت گردشگری همراه با اشتغال‌زایی برای مردم از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در این استان بوده و ما سرمایه‌گذاران را به خوبی حمایت می‌کنیم و در این زمینه هیچ قصوری از دستگاه‌های اجرایی پذیرفتنی نیست.

احمدزاده با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های توسعه گردشگری در استان با کمک دولت فراهم خواهد شد، افزود: طرح جامع گردشگری تدوین شده و بدون شک با اجرای برنامه‌های در دستور کار شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670121

مهمترین اخبار ایران و جهان: