نیوز سیتی!
15 فروردین 1403 - 09:57

قاسمی‌جو: امامی حالش خوب نبود؛ بحران را پشت سر گذاشته است

مربی سازنده یونس امامی تاکید می‌کند که چند ماه قبل که این کشتی‌گیر به حریف روسی در لیگ برتر باخت، مشخصا از نظر روحی و بدنی شرایط خوبی نداشت اما حالا دیگر بحران را پشت سر گذاشته است.

مهدی قاسمی‌جو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درپاسخ به این سوال که آیا یونس امامی که ماه‌های گذشته روزهای خوبی را در کشتی پشت سر نگذاشت، نسبت به قبل شرایط بهتری را به دست آورده است؟، عنوان کرد: بعد از اتفاقی که در کرواسی رخ داد و آن جلسه را با علیرضا دبیر داشتیم خوشبختانه نگاه رئیس فدراسیون خیلی نگاه منطقی و خوبی بوده و می‌بینم که در تمرینات نیز برخورد متفاوتی با یونس دارد و خیلی کمکش می‌کند. نه تنها یونس بلکه درخصوص همه بچه‌ها شرایط به همین‌گونه است. خوشبختانه یونس امامی بحران را پشت سر گذاشته و خودش هم دارد کمک می‌کند که شرایط بهتر شود.

 

وی تاکید کرد: الانِ یونس امامی هم از نظر روحی و هم جسمی خیلی بهتر از 6 ماه قبلش هست. چند ماه قبل که به ماگومدرسول ماگمادوف روس در لیگ برتر باخت، من هم متوجه بودم که نه حالش خوب است و نه بدنش، ولی حالا شرایط بهتر شده و خیلی به او امیدوار هستم.

این مربی سازنده کشتی شهریار در رابطه به اینکه با حضور کشتی‌گیر روس دوتابعیتی در ترکیب تیم‌های آسیایی، سهمیه المپیک گرفتن در بیشکک کار راحتی به نظر نمی‌آید؟، خاطرنشان کرد: قطعا همین‌طور است، این گزینشی با گزینشی‌های دوره قبل خیلی فرق دارد و سطحش خیلی بالاست. روس‌ها از هر مسیری می‌خوانند وارد المپیک شوند و تعداد کشتی‌گیران روسی‌الاصلی که در المپیک پاریس روی تشک می‌روند، خیلی بیشتر از ادوار گذشته خواهد بود. در اردوی تیم ملی همراه با یونس و مربی آنالیزور، همچنین دبیر و کاوه، کشتی حریفان را آنالیز می‌کنیم. بارها نشستیم و با هم کشتی‌ها را نگاه کردیم خصوصا همین جمالوف را تا سبک مبارزه با او در مرور فن شبیه‌سازی شود. هیچ کشتی‌گیری شکست‌ناپذیر نیست. ان‌شاءالله که خدا کمک کند و یونس بهترین عملکرد را داشته باشد.

عضو کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد درباره اینکه آیا همچنان در اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت؟، نیز گفت: در 4 مرحله اردو حضور داشتم، فکر می‌کنم برای مسابقات گزینشی بیشکک هم تیم را همراهی کنم. آرزوی موفقیت برای همه بچه‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا دارم، همه خیلی زحمت می‌کشند هم بچه‌ها و هم مربیان، در ایام عید در اردو بودن خیلی سخت است اما همه برای هدفی که دارند طبق برنامه پیش می‌روند. فدراسیون هم فشار کاری زیادی دارد، امیدوارم احمد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در همین آسیایی سهمیه را بگیرند و خیال همه راحت شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694221

مهمترین اخبار ایران و جهان: