نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 11:52

همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» در ایلام برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی «کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود. 

سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ امین رستم نیا، مخترع و مشاور کسب و کار؛ زینب جمشیدی، دانش آموخته علم اطلاعات و دانش شناسی در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.

این رویداد با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛ امین دوست‌محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام؛ جمیل شوهانی مدیرکل دفتر امور هماهنگی، سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از کتابداران و فعالان کسب‌وکار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت مجازی در این رویداد می‌توانند به نشانی skyroom.online/ch/researchpl/ilam مراجعه کنند. همچنین این نشست به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی (iranpl.ir) و آپارات نهاد (iranpl) پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از دست‌آوردهای فعالان کسب‌وکار کوچک و خانگی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653065

مهمترین اخبار ایران و جهان: