نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 13:50

اهدای ۵۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های نیازمند

قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه، ۵۰ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب را به نوعروسان کم بضاعت مالی شهرستان رامشیر اهدا کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار احمد خادم سیدالشهداء فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه امروز در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ولادت امام محمدباقر علیه السلام، این جهیزیه‌ها به ارزش هر جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال و جمع کل جهیزیه ها یک میلیارد و 500 میلیون تومان به نوعروسان کم بضاعت مالی شهرستان رامشیر اهداء می‌گردد.

 وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلام یخچال، تلویزیون، جارو برقی، قابلمه، ظروف چینی، قالی لباسشویی تعداد ۱۱ قلم لوازم اساسی زندگی است که برای هر مجموعه جهیزیه ۳۰۰میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا اظهار کرد: این برنامه در راستای اجرایی نمودن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک صورت می‌گیرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی مسؤل نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا در سخنانی اظهار کرد: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم تمسک جوید دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

وی افزود: عشق و مهرورزی و صمیمیت و صداقت و توجه به همسر در کلیه مراحل زندگی از توصیه های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر می باشد.

با همت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد، تا کنون بیش از ۳۱۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی استان خوزستان واگذار شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631965

مهمترین اخبار ایران و جهان: