نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 13:20

دشمن با اقدامات تروریستی به دنبال جبران شکست‌های خود است

آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن حادثه تروریستی در کرمان، چنین جنایاتی را از تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامنی در این مرز و بوم‌ دانست تا شکست‌های خود را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن پیام آیت الله مکارم شیرازی در پی شهادت و مصدومیت جمعی از هموطنانمان در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إنا لله و إنا إلیه راجعون

شهادت مظلومانه و زخمی شدن جمع زیادی از مردم عزیز کشورمان در عملیات تروریستی شهر کرمان در مراسم پاسداشت شهید سلیمانی موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

جنایتکارانی که دستانشان به خون کودکان، زنان و مردان بی گناه آغشته است با این جنایت به دنبال ناامنی در این مرز و بوم‌اند تا شکست‌های خود را جبران کنند، اما  بدانند که این مردم و همۀ مسلمانان راستین، به وعدۀ حقّ الهی یقین داشته و با صبر و استقامت به پیروزی نهایی بر همه دشمنان و بد خواهان خواهند رسید، إن شاء الله.

این جانب این مصیبت را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و عموم مردم شریف ایران و خصوصاً خانواده شهدا تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق تعالی رحمت واسعه برای ارواح شهدا و شفای عاجل برای مجروحین و مصدومین مسئلت دارم و از مسئولین و نیروهای امنیتی و نظامی، شناسایی عاملان و کیفر آنان را خواستارم.

قم - ناصر مکارم شیرازی

14 دی 1402

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626521

مهمترین اخبار ایران و جهان: