نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 11:02

استقلال، عزت و آزادی ملت مهمترین دستاورد انقلاب است

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم برجامعه، شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان ظهر امروز در همایش «دختران انقلاب» در زنجان با بیان اینکه نقش موثر و پررنگ زنان در مبارزات منجر به پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز بر همگان آشکار است، اظهار داشت: حفظ و صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مهمترین وظایفی است که بر دوش نسل جوان گذاشته شده و در این مسیر، بانوان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند. 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: با رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره)، مردم این انقلاب را با اتحاد و همدلی، بر پایه آموزه‌های مکتب نورانی اسلام، به پیروزی رسانده و در ادامه با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف از آن در برابر دشمنی‌ها و دسیسه‌ها مراقبت  کرده‌اند.

 وی گفت: قدرت نرم ایران اسلامی، مردم هستند و تمام افتخارات و موفقیت‌ها نیز با پشتیبانی و حضور مردم در عرصه‌های مختلف بوده، از این رو تلاش دشمنان بر نا امیدی مردم و کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌هاست. 

رفیعی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، عزت و آزادی ملت را از جمله مهمترین آنها عنوان و خواستار تبیین اهمیت آن به جوانان با توجه به شرایط پیش از انقلاب و قراردادهای ننگین مانند کاپیتولاسیون و نیز استبداد و خفقان حاکم برجامعه، شد‌.
 
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن در راستای دلسردی و نا امیدی مردم و بی رغبت کردن آنها نسبت به مشارکت در انتخابات صورت می‌گیرد، گفت: مردم غیور و بصیر و موقع شناس، مثل همیشه نقشه‌ شوم بدخواهان ملت بزرگ ایران را نقش بر آب خواهند کرد و در این میان بانوان نیز به نوبه خود بایستی در راستای مواجهه هوشمندانه با آن، نقش آفرینی کنند. 

وی با بیان اینکه راه موثر تغییر در شرایط اقتصادی و حل مشکلات مردم، حضور فعال و اثرگذار در انتخابات است، افزود: علاوه بر آن، مشارکت بالا امنیت‌ساز است و می‌تواند زمینه را برای پیشرفت بهتر کشور فراهم کند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665865

مهمترین اخبار ایران و جهان: