نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 09:10

پشتیبانی ۴۵ قرارگاه منطقه‌ای از گروه‌های جهادی در زنجان

مسوول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در قرارگاه جهادی در استان ۴۵ قرارگاه منطقه‌ای، محله‌ای و نهادی و پهنه‌ای وجود دارد که این قرارگاه‌ها از گروه‌های جهادی پشتیبانی می‌کنند، گفت: یک هزار و ۳۶۶ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در استان خدمات رسانی می‌کنند.

اقبال جهانبخشی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس ضمن تبریک هفته بسیج  با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج توسط سپاه و بسیج برنامه‌ریزی و در حال اجراست، اظهار داشت: بسیج سازندگی دارای ۴ قرارگاه است که خدمات‌رسانی‌ها در قالب این ۴ قرارگاه انجام می‌شود.

مسوول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در قرارگاه جهادی در استان زنجان ۴۵ قرارگاه منطقه‌ای، محله‌ای و نهادی و پهنه‌ای وجود دارد که این قرارگاه‌ها از گروه‌های جهادی پشتیبانی می‌کنند، بیان داشت: یک هزار و ۳۶۶ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف در استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ افزود: این رزمایش با بیش از ۵۰۰ نفر جهادگر در سراسر استان آغاز شده و جهادگران در عرصه‌های که از قبل تعیین شده خدمات رسانی خواهند‌ کرد.

جهانبخشی با بیان اینکه برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های گروه‌های جهادی فقط مختص هفته بسیج نیست بلکه در طول سال خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت: در قرارگاه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌هایی که بسیج و سپاه دنبال می‌کند بحث جهاد آبرسانی و ساخت مسکن است.

مسوول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در بحث جهاد آبرسانی با هماهنگی‌های آبفا استان به ۵۷ روستا آبرسانی انجام شده است، ادامه داد: در قرارداد دوم با قرارگاه امام حسن مجتبی به ۱۵۷ روستا آبرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج از ۱۰۰ مسکن محرومان که با همکاری کمیته‌امداد ساخته شده است مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی در حوزه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در سطح استان از سال گذشته تاکنون برای ۲ هزار نفر از محل اعتبارات تبصره ۱۶ بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخته شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580646

مهمترین اخبار ایران و جهان: