نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 22:37

عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده روستاهای محور سرخس تا دولت آباد به طول ۲۱ کیلومتر آغاز شد

فرماندار سرخس از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده روستایی از شهر سرخس تا روستای دولت آباد به طول ۲۱ کیلومتر خبرداد و گفت:‌ اعتبار این پروژه ۲۶ میلیارد تومان است و طی ۲ ماه عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس اظهار کرد: براساس قولی که به مردم داده بودیم و پیگیری‌هایی که در همه حوزه از جمله مجلس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و همچنین ابلاغ استانداری خراسان رضوی جهت رفع مشکلات و زیرساخت‌های روستایی، امروز پروژه روکش آسفالت جاده سرخس تا روستای دولت آباد که شامل چندین روستا می‌شود، به طول حدود ۲۱ کیلومتر آغاز شد.

فرماندار سرخس گفت: اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان است که از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت که سال گذشته رایزنی شده بود به پیمانکار واگذار شد.

وی بیان کرد: پیمانکار این پروژه هم از لحاظ تعهد و هم از لحاظ کیفیت عملکرد خوبی داشته است و این پروژه امروز شروع شد و برنامه ما این است که طی مدت دو ماه این پروژه به بهره‌برداری کامل برسد.

نوری‌زاده با اشاره به اجرای پروژه مشابه برای مردم محور روستای ابراهیم آباد تا روستای یازتپه، گفت: این قول را می‌دهیم که با توجه به اینکه پیمانکار محور روستای ابراهیم آباد تا یازتپه در سال گذشته نتوانسته بود به تعهداتش عمل کند با پیمانکار جدید که محور دولت آباد را شروع کرده است، پس از اتمام پروژه دولت آباد، پروژه محور روستاهای ابراهیم آباد تا یازتپه را شروع کنیم تا شهروندان ما از یک جاده مناسب برخوردار شوند.

فرماندار سرخس در پایان گفت: پرونده پیمانکار سال گذشته محور روستاهای ابراهیم آباد تا روستای یازتپه در حوزه قضایی در حال پیگیری است.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549390

مهمترین اخبار ایران و جهان: