نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 09:43

کلینیک ناباروری بیمارستان امام خمینی(ره) اسفراین آغاز به کار کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: با راه‌ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان امام خمینی اسفراین، خدمات ویژه ناباروری برای زوجین نابارور در دسترس و راحت شد.

طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسفراین از خبر خوش راه‌ندازی و آغاز به کار کلینیک ناباروری سطح ۲ بیمارستان امام خمینی اسفراین خبر داد و اظهار کرد: این کلینیک که در راستای اجرای ماده ۴۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده راه‌اندازی شد با ارائه خدمات به اولین زوج کار خود را رسما آغاز کرد.

وی ارزیابی زوج نابارور، انجام آزمایش‌ها و بررسی‌های پاراکلینیکی، خدمات IUI را از خدماتی نام برد که در این کلینیک ارائه می‌شود و گفت: این کلینیک به دستگاه سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته مجهز است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه متخصص و تیم مامایی و آزمایشگاه دوره‌های تخصصی ناباروری را گذرانده‌اند افزود: زوجین شناسایی شده می‌توانند از مراکز بهداشتی و درمانی و بخش خصوصی به این کلینیک مراجعه نمایند.

توفیقیان با اشاره به اینکه در این کلینک اگر زوجی نیازمند به دریافت خدمات سطح ۳ ناباروری شناسایی شد ارجاع می‌شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی کلینیک ناباروری خوشبختانه رنج سفر به استان‌های همجوار برای زوجین نابارور اسفراینی مرتفع شد.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577190

مهمترین اخبار ایران و جهان: