نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 23:04

حرف های مربی و بازیکن استقلال در مورد یار دوازدهم +فیلم

مربی و بازیکن استقلال در مورد حمایت تماشاگران از تیم و پیروز شدن مقابل هوادار صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمیدرضا رجبی بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکر می کنم از تماشاگران سنگ تمام گذاشتند و با حمایت شان تیم ما را رو به جلو بردند و بازی 2 بر صفر را 3 بر 2 پیروز شدیم. زمین ورزشگاه آزادی شرایط مناسب است و حق تیم استقلال است در زمین خودش میزبان باشد و تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. نشان دادیم که به ثبات تاکتیکی می رسیم و بعد از عقب افتادن از حریف به برد رسیدیم. به بازی نظم دادیم

وی در مورد ماندن در استقلال و اینکه پیشنهاد باشگاه مس را رد کردید،  گفت: افتخار دارم که در خدمت نکونام و تیم بزرگ استقلال و هواداران پرشور استقلال،  امیدوارم در کورس قهرمانی باشیم و نتیجه لازم را بگیریم و امیدوارم همه ارکان باشگاه همت  کنند و در این راه موفق باشیم.

مربی استقلال در مورد آرمین سهرابیان ، گفت:  آرمین هم بازیکن قابلی است و اگر شرایط بازی داشته باشد از او استفاده می کنیم. چند هفته مصدوم بوده است.

مرادمند: یار دوازدهم داشتیم

محمدحسین مرادمند هم درمورد برد 3 بر 2 مقابل هوادار اظهار داشت: نیمه دوم توانستیم بازی را برگردانیم و پیروز شویم جو ورزشگاه خیلی تاثیرگذار بود و استقلال امروز یار دوازدهم داشت و همین هواداران بودند.

وی در مورد اینکه قرار است استقلال از آزادی برود گفت: چرا؟ کیفیت چمن خوب شده و فقط بازی با النصر وضعیت چمن بد بود و تا جام ملت های آسیا این مساله را بکشانند و بعد لیگ تعطیل می شود.

 

 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544602

مهمترین اخبار ایران و جهان: