نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 20:11

راهپیمایی ضد اسرائیلی مردم انگلیس در شلوغ‌ترین خیابان «لندن» +فیلم

رسانه‌ها بعد از ظهر شنبه از برگزاری راهپیمایی ضد اسرائیلی در «لندن» پایتخت انگلیس و درشلوغ‌ترین خیابان این شهر خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انزجار از رژیم اسرائیل ، شماری از مردم انگلیس بعد از ظهر شنبه به وقت تهران  در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های «لندن» پایتخت این کشور راهپیمایی کردند.

به گزارش منابع خبری، شهروندان انگلیسی معترض به رژیم اسرائیل روز شنبه، یک روز قبل از شب کریسمس «خیابان آکسفورد» در لندن که شلوغ‌ترین خیابان  این کشور است را مسدود کردند.

پس از گذشت ۱۱ هفته جنگ در غزه، وزارت بهداشت فلسطین تعداد جان‌باختگان فلسطینی در جریان حملات گسترده رژیم صهیونیستی را بیش از ۲۰ هزار نفر عنوان کرده است و داده‌های ماهواره‌ای نیز از تخریب بیش از یک سوم سازه‌هایی همچون مساجد، فروشگاه‌ها، خانه‌ها و مدارس در سراسر این منطقه خبر داده‌اند.

 

 

حاضران در این مراسم پرچم‌های فلسطین را در دستان خود داشتند و علیه رژیم اسرائیل و در حمایت از مردم فلسطین شعار دادند.

طبق نظر کارشناسان، ویرانی‌های به بار آمده ناشی از جنگ در غزه حتی از بمباران آلمان طی جنگ جهانی دوم هم پیشی گرفته است و نزدیک به ۳۳ درصد از ساختمان‌‌های مورد استفاده غیرنظامیان در جریان این جنگ ویران شده‌اند. وضعیت ایجاد شده در غزه ناشی از حملات گسترده صهیونیست‌ها، یکی از شدیدترین عملیات کشتار غیرنظامیان در تاریخ را برای غزه به ثبت رسانده است.

 

تحت حملات رژیم صهیونیستی در غزه بیش از دو سوم تمام سازه‌های شمال نوار غزه تخریب شده است و یک چهارم ساختمان‌ها در منطقه جنوبی خان یونس ویران شده‌اند.  ناظران سازمان ملل گفته‌اند، حدود ۷۰ درصد از ساختمان‌های مدارس غزه از آنها در دوران جنگ به عنوان پناهگاهی برای غیرنظامیان استفاده می‌شد هم آسیب دیده است.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613690

مهمترین اخبار ایران و جهان: