نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 10:23

بذرپاش: به زودی ۲٠ کیلومتر دیگر از بزرگراه داراب - شیراز آماده بهره‌برداری می‌شود

همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس، وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان داراب قریب ۲٠ کیلومتر از بزرگراه داراب - شیراز را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، وزیر راه و شهرسازی در این آئین، ضمن اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آزادراه شیراز اصفهان توسط دولت گفت: در این سفر ۱٠۱ کیلومتر بزرگراه  در جهرم، لار و داراب با اعتبار ۲۵٠٠ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

بذرپاش گفت: در این سفر پروژه های راهداری مانند روکش آسفالت، نصب علائم، روشنایی، خط کشی و ... به ارزش ۱۶٠٠ میلیارد تومان افتتاح شد و ۱۹٠٠ میلیارد تومان پروژه جدید نیز مصوب شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تامین زمین ۵٠ هزار هکتاری برای مسکن در کشور گفت: در موضوع مسکن ملی صرفا در استان فارس ۴ هزار هکتار زمین تامین شده و ۴ هزار هکتار دیگر به زودی تامین می شود. در گذشته برای کل مسکن مهر ۸ هزار هکتار زمین تامین شده اما در این دولت صرفا در فارس ۸ هزار هکتار تامین شده است.

وی با اشاره کم‌توجهی دولت قبل به ساخت مسکن گفت: دولت فعلی، شجاعانه وارد ساخت مسکن شده و علی رغم همه مشکلات تاکنون یک میلیون و ۸٠٠ هزار مسکن در حال ساخت است.

بذرپاش گفت: با سرعت ۲٠ کیلومتر دیگر مسیر آماده آسفالت در داراب را تکمیل می کنیم و قیر آن تامین خواهد شد.

20 کیلومتر از بزرگراه داراب-فسا به بهره‌برداری رسید

فرماندار ویژه داراب نیز در این مراسم گفت: با تلاش مجموعه راه و شهرسازی و با عنایت وزیر راه، ۲۰ کیلومتر از بزرگراه داراب- فسا -شیراز به بهره برداری رسید.

خلیل اقتصادی افزود: برای ساخت باند دوم این مسیر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537502

مهمترین اخبار ایران و جهان: