نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 15:05

مادر شهید احمد جوهر میهمان فرزند شهیدش شد

مادر شهید احمد جوهر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از عمری فراق، آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، مادر شهید احمد جوهر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول پس از عمری فراق، آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حاجیه خانم طوبی کوپی(کوپایی) مادر شهید احمد جوهر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که از فروردین سال 1367 داغ فرزندش را دیده بود پس از 35 سال در بهشت میهمان او شد.

پیکر پاک مادر شهید احمد جوهر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول قرار است با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در دزفول تشییع شود و در قطعه صالحین گلزار شهدای شهیدآباد این شهر آرام گیرد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد حاجیه خانم طوبی کوپی(کوپایی) مادر شهید احمد جوهر از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات را مسئلت کرد.

دانش‌آموز  شهید احمد جوهر فرزند غلام‌حسین در تاریخ یکم بهمن‌ماه سال  1345 در دزفول دیده به‌جهان گشود و در نوجوانی برای نبرد با دشمان اسلام راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد.

پس از حضور در جبهه شهید احمد جوهر در تاریخ سوم فروردین‌ماه سال 1367 در عملیات والفجر10 شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان به‌ثبت رساند.

پس از شهادت پیکر پاک جوان شهید احمد جوهر به زادگاهش انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان محلی تشییع و تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد.

شهید احمد جوهر در سن 22 سالگی در منطقه سیدصادق شهد شیرین شهادت را نوشید و تربت پاکش در گلزار شهدای  شهیدآباد دزفول زیارتگاه عاشقان است.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588602

مهمترین اخبار ایران و جهان: