نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:57

سردار غضنفری: بسیج، برگ برنده انقلاب اسلامی است

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: بسیج برگ برنده انقلاب اسلامی در گذشته و آینده بوده و دشمن می‌خواهد این برگ برنده را از کار بیندازد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار عزیز غضنفری جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران ظهر امروز در رزمایش اقتدار بسیجیان بوشهر اظهار داشت: هنگامی که جنگ هشت ساله به پایان رسید همه می‌گفتند کار و ماموریت بسیج تمام است، اما امام فرمود: «این آغاز راه و کار بسیج است» و در اولین اقدام فرمان تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی را صادر کردند.

وی با اشاره به خصلت‌های بسیج افزود: بسیج حقیقت و تفکری است که در طول تاریخ بوده و افرادی بودند که دوران پیش از انقلاب بسیجی بودند همانطور که رهبر معظم انقلاب از رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان جنگلی به نام بسیجی یاد می‌کنند چرا که آن‌ها بر اساس تفکر بسیجی عمل می‌کردند.

غضنفری ادامه داد: امام (ره) باعث شد تفکری که در طول تاریخ در غربت بود از حالت غریبانه خارج شود و امروز ما آثار این تفکر را در سراسر عالم می‌بینیم و نمی‌توانیم آثار و کارکردهای بسیج را نادیده بگیریم.

غضنفری با بیان اینکه بسیج کلید واژه «ما می‌توانیم» را خلق کرد، گفت: بسیج مرز بین وابستگی و غلبه بر مشکلات است چرا که در تفکر بسیجی راه بن‌بست وجود ندارد؛ نمی‌توان از انقلاب سخن گفت اما از بسیج نگفت، از هشت سال دفاع مقدس بگوییم اما از بسیجیانی که در خط مقدم با رژیم بعث مقابله کرده‌اند و یا بسیجیانی که در بسیج سازندگی، بسیج پزشکی، بسیج هسته‌ای و تمام پیشرفت‌ها در کشور بوده‌اند سخنی به میان نیاوریم.

وی اضافه کرد: بسیج فراگیر است و نمی‌توان آن را مختص به هیچ حزب و جناحی دانست، چتر بسیج در همه احزاب و گروه‌ها گسترده شده و قائل به هیچ قومیتی نیست و این حمایت بر سر همه مردم ایران و مذاهب و جریان‌ها قرار دارد.

سردار غضنفری با بیان اینکه امروز کسی نمی‌تواند تهدیدی را نام ببرد که علیه انقلاب اسلامی ایران رخ داده باشد اما بسیج در آن صحنه غائب بوده باشد، اظهار کرد: بسیج برگ برنده نظام اسلامی در گذشته بوده و در آینده نیز خواهد بود و دشمن این موضوع را می‌داند و می‌خواهد این برگ برنده را از کار بیندازد.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: «رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی شد» گفت: این رژیم سال‌هاست انواع و اقسام جنایت‌ها را مرتکب شده و عملیات طوفان الاقصی اولین اقدام پر افتخاری بود که فلسطینی‌ها ترتیب دادند و ضربه محکمی بر سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی اگر اجرا می‌شد و یا نمی‌شد، برنامه رژیم صهیونیستی، حمله قطعی و قریب‌الوقوع به باریکه غزه بود‌.

جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در روز بسیج شاهد پیروزی ملت فلسطین و آغاز آتش‌بس هستیم بیان کرد: این ماشین جنگ را نه شورای امنیت، نه مجمع عمومی سازمان ملل متحد و نه حتی بقیه سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر متوقف نکردند بلکه آن چیزی که این جنایت‌ها را متوقف کرد تفکر بسیجی بود که امام(ره) در انقلاب اسلامی دمید و این تفکر در عالَم گسترش پیدا کرد.

به گزارش فارس، رزمایش اقتدار بسیجیان، میزهای خدمت و نمایشگاهی از پایگاه‌های مقاومت سراسر استان با عنوان نمایشگاه «اسوه شهیدین» صبح امروز در مصلی بوشهر با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار شد. 

در این نمایشگاه که با همت پایگاه‌ها و ناحیه‌های مقاومت شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد نزدیک به ۳۰ غرفه با نشان دادن توانمندی‌ها، فعالیت‌ها، پوسترها و نمادهای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی برپا شد که نوجوانان و جوانان و حتی کودکان در آن نقش داشتند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583046

مهمترین اخبار ایران و جهان: