نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 18:51

مورایس: انتظار یک بازی عادلانه و منصفانه را داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  ژوزه مورایس  در نشست خبری پیش از دیدار با آلمالیق اظهار داشت: از مسابقات آسیا انتظار می‌رود که یک بازی عادلانه و منصفانه باشد و رقابت‌های خوبی را شاهد باشیم. این بالاترین سطح مسابقات آسیا است و امیدواریم که فردا یک دیدار بسیار خوب را شاهد باشیم و برای هواداران مسابقه بسیار خوبی را به نمایش بگذاریم.

مورایس تصریح کرد: بازیکنان ما از نظر روحی، فیزیکی، تاکتیکی و تکنیکی بهترین آمادگی را دارند و می‌توانم بگویم برای این مسابقه ۱۰۰ درصد آماده هستیم و باید بهترین نتیجه را در مسابقه کسب کنیم.ما هر روز کارمان را به بهترین شکل و جدی انجام می‌دهیم؛ ما بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای در مسابقات آسیایی داریم.

وی همچنین عنوان داشت: حریف در این مسابقه نیاز به امتیاز دارد اما ما هم نیاز به امتیاز داریم؛ همه نیاز به امتیاز در بازی داریم. ما برای اجتماع، مردم و عدالت نیاز داریم؛ فوتبال برای متحد شدن و دوست پیدا کردن است و از بازی فردا یک مسابقه باعدالت و منصفانه نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: ما به حریف، فرهنگ ازبکستان و هواداران احترام می‌گذاریم، اهالی فوتبال به فوتبال فکر می‌کنند و امیدوارم در‌ فوتبال به تفاوت‌ها و در کنار هم بودن احترام بگذاریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546790

مهمترین اخبار ایران و جهان: