نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 18:15

صدور بیش از ۱۸ هزار بارنامه در پارس‌آباد

پارس‌آباد-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۱۸ هزار و ۴۰۴ برگ بارنامه طی ۴ ماهه گذشته در شهرستان پارس‌آباد صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین مرادی ظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان پارس‌آباد از صدور ۱۸ هزار و ۴۰۴ برگ بارنامه طی ۴ ماهه گذشته در شهرستان پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در مدت یاد شده حدود ۱۳۶ هزار تن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل و نقل کالا از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

وی حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: تاکنون با حضور ۶۹۰ مورد گشت راهداری در حریم راه‌ها از ۳۲ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری ،۳۲ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع‌آوری ،۱۲۵ مورد تابلو و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز برچیده و با اخذ ۲ مورد دستور قضائی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به جابجایی بیش از ۴۳ هزار نفر مسافر از شهرستان پارس آباد افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۶ هزار و ۷۷۴ سفر انجام شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر توسط ۲۶ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416646

مهمترین اخبار ایران و جهان: