نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 13:11

اصحاب رسانه‌ نقشی تعیین‌کننده در مصوبات سفر رئیس‌جمهور دارند

استاندار ایلام با بیان اینکه اصحاب رسانه‌ نقشی تعیین‌کننده در مصوبات سفر رییس‌جمهور دارند گفت: رسانه ها باید با یک هدف واحد در قالب یک همگرایی به دنبال پیشرفت استان در مصوبات سفر رئیس جمهور باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب قلم، رسانه و مطبوعات استان ایلام گفت: رسانه بر اساس رسالتی که دارند چشم بینای مردم هستند و مشکلات را می‌ببیند و اطلاع رسانی می‌کنند.

وی افزود: هدف از تشکیل این نشست استفاده از نظرات ارزنده، پیشنهادها، کمبودها و خلأها بود.

استاندار ایلام با بیان اینکه با توجه به موضوع اربعین نظر رئیس جمهور بر سفر در این بازه زمانی به ایلام بوده است گفت: رسانه ها باید با یک هدف واحد در قالب یک همگرایی در این مقطع به دنبال پیشرفت استان باشند.

وی با بیان اینکه در استان ما مشکلات و کمبودهایی وجود دارد افزود: استان ایلام میزبان رزمندگان دفاع مقدس بوده و زیرساخت ها نیز به همین علت درگیر بوده اند و ۱۶ سال از پیشرفت به نوعی عقب مانده‌ است.

استاندار ایلام با اشاره به‌ اینکه سال گذشته برای زیرساخت‌های اربعین بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شد ادامه داد: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

بهرام نیا گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی راهداری هزینه شده است.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه نقشی تعیین کننده در مصوبات سفر رییس‌جمهور دارند.

وی با بیان اینکه در مقام مقایسه با دولت‌های گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در این دولت در استان ایلام انجام شده است، گفت: درمانگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی در پایانه‌ی مرزی مهران ظرف مدت ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زوار ساخته شد.

استاندار ایلام افزود: اعتبارات عمرانی استان از ۱۵۳ به ۵۰۷ میلیارد تومان ارتقا یافته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424502

مهمترین اخبار ایران و جهان: