نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 01:36

چی نخوره‌؟! (گفت و شنود)

وقتی دولت می‌تواند ده‌ها میلیون انسان را در یک روز مشخص به میدان بیاورد، نشانه آن است که مردمی‌ترین دولت تاریخ است.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - کیهان نوشت:گفت‌: بعد از حماسه بزرگ میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران و ابراز شادی ده‌ها میلیون ایرانی شیفته حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام در سراسر کشور، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که تحت مدیریت موساد اداره می‌شود و برخی از غربگرایان، زبان به اعتراض گشودند و گفتند این شادی چه معنایی دارد؟! و ادعا کردند که میهمانی ۱۰ کیلومتری دولتی بوده است!

گفتم: اولاً عشق به حضرت امیر علیه‌السلام با جان و دل مردم ایران آمیخته است و ثانیاً وقتی دولت می‌تواند ده‌ها میلیون انسان را در یک روز مشخص به میدان بیاورد، نشانه آن است که مردمی‌ترین دولت تاریخ است.

گفت: همین اجق وجق‌ها که به شادی مردم در عید غدیر اعتراض می‌کردند، حالا با شروع محرم و عزاداری ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور، اعتراض می‌کنند که چرا مردم را به‌ گریه و عزاداری کشانده‌اید؟! بگذارید مردم شاد باشند! 

گفتم: یارو برای معالجه رفیقش که خیلی پرت و پلا می‌گفت به پزشک مراجعه کرد. دکتر بعد از معاینه چندتا قرص و آمپول تجویز کرد. یارو پرسید؛ آقای دکتر! غذا چی بخوره؟ چی نخوره؟! دکتر گفت؛ هرچی دلش میخواد بخوره ولی فقط فلان نخوره! 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1393946

مهمترین اخبار ایران و جهان: