نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 15:46

آزادگان الماس‌های درخشان جمهوری اسلامی ایران هستند

قزوین- امام جمعه ارداق با بیان اینکه آزادگان الماس‌های درخشان جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: اسرا و آزادگان ایرانی به دشمن درس استقامت دادند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام اسماعیل قنبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با بیان اینکه اولین توصیه امیرالمومنین به مالک اشتر در فرمان ماندگار خود رعایت تقوای الهی بود، اظهار کرد: تقوا یعنی انسان در هر شرایطی خدا را ناظر اعمال خود بداند.

وی با بیان اینکه تقوا بهترین ذخیره برای آخرت است، عنوان کرد: مجالس اهل بیت (س) سبب زنده شدن دل‌ها و تقویت ایمان و تقوا در افراد و در نهایت جامعه می‌شود.

امام جمعه ارداق با اشاره به کار بزرگ ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: عملیاتی که این ناوگروه در آب‌های آزاد انجام داد نه تنها در تاریخ ایران بلکه در دنیا بی سابقه بوده و از افتخارات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همت بلند، اراده راستین، اعتماد به نفس قدرت طراحی، دانش و پیشرفت، کارآمدی، شجاعت و استقامت در برابر دشمن از ویژگی‌های این ناوگروه است.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به کشور با بیان اینکه آزادگان الماس‌های درخشان جمهوری اسلامی ایران هستند یادآور شد: اسرا درس بزرگ استقامت را به بدخواهان این کشور دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437002

مهمترین اخبار ایران و جهان: