نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 10:39

بهادری جهرمی: محموله جدید دارویی بیماران SMA وارد کشور شد

سخنگوی دولت در نشست خبری گفت:‌ محموله جدید دارویی بیماران SMA وارد کشور شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز سه شنبه (۲۴ مرداد) در نشست خبری ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: حتما عاملان این جنایت از سوی نیروهای امنیتی شناسایی دستگیر خواهند شد اما بدون شک علاوه بر عاملان مستقیم دولت های حامی تروریست که بعضاً میزبان گروه های تروریستی هستند در این جنایت شریک اند.

وی افزود: انشاالله به زودی اعد افتتاح آخرین غاز از فاز های اجرایی پارس جنوبی خواهیم بود که پس از حدود بیست سال بلاتکلیفی با تخصص نخبگان ایرانی به بهره برداری خواهد رسید.

محموله جدید دارویی بیماران اس ام ای وارد کشور شد

سخنگوی دولت گفت: حتما تجمعات و گلایه های حدود دو سال پیش بیماران SMA را به خاطر دارید. رئیس جمهور در جمع این بیماران حاضر شد و مدتی بعد با نمایندگان آن‌ها نیز دیدار کرد و دستورات لازم را صادر کرد. پیش از این نیز داروی این بیماران وارد کشور شده بود. از تلاش و همت وزارت بهداشت و هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کاهش رنج بیماران و درمان آن‌ها تشکر می‌کنم که منجر به ورود محموله جدید دارویی بیماران اس ام ای به کشور شد.

فاز ۱۱ پارس جنوبی به زودی افتتاح خواهد شد

بهادری جهرمی گفت: عملیات بهره‌برداری از فاز ۱۱ که با ابتکار مهندسان ایرانی به نتیجه رسید و پس از بیست سال بلاتکلیفی به سرانجام رسید.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1443246

مهمترین اخبار ایران و جهان: