نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 11:28

رفع مشکلات نیازمندان و محرومان در دیلم با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- فرماندار دیلم گفت: رفع مشکلات نیازمندان و محرومان در دیلم با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی صبح یکشنبه در نشست با رئیس و کارشناس زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم با بیان اینکه نگاه توانمند سازی خانواده‌های محروم در کمیته امداد ایجاد شده است، اظهار داشت: فعالیت‌های این نهاد گامی ارزنده در جهت کمک به مستمندان و توسعه عدالت در جامعه است.

فرماندار دیلم کمیته امداد را نهادی مقدس و یادگار حضرت امام راحل جهت رفع محرومیت از جامعه اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به محرومین گفت: باید با مدیریت اصولی و صحیح در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت گام برداشته شود.

وی با اشاره به بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با توجه به شعار سال افزود: باید از ظرفیت‌های شهرستان دیلم در زمینه ایجاد اشتغال و درآمد زایی خانواده‌های تحت پوشش بیشتر استفاده شود و تمام تلاش مجموعه کمیته امداد توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه و تقویت خدمات اشتغال، رفع مشکلات مسکن و دیگر مسائل به ولی نعمتان تحت حمایت باشد و این کار با همت و تلاش مستمر شدنی است.

اسدی ضمن قدر دانی از تلاش‌های خالصانه کارکنان این نهاد، اقدامات صورت گرفته در زمینه‌های مختلف را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم تا رسیدن به وضعیت مطلوب این روند با شتاب بیشتری ادامه یابد.

وی آمادگی کامل مجموعه دولت و فرمانداری را پیرامون همکاری با برنامه‌های این نهاد جهت رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیلم اعلام کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417646

مهمترین اخبار ایران و جهان: