نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 17:22

محمد موسوی باز هم گلایه کرد/ شرایط اردویی در ارومیه خوب نیست

محمد موسوی که امروز به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست در بدو ورود از وضعیت اسکان تیم ملی در هتل گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه از سوم مردادماه در تهران آغاز شد. ملی‌پوشان والیبال از روز یکشنبه عازم ارومیه شدند تا اردوی تیم ملی برای حضور قدرتمند در این شهر آغاز کنند.

سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی که پیش از این شایعه غیبتش در این مسابقه به دلیل مصدومیت و حتی اختلاف با بازیکنان مطرح شده بود، امروز راهی ارومیه شد. او با یک روز تأخیر به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست. موسوی در بدو ورود به این شهر با استقبال رئیس هیأت استان آذربایجان غربی مواجه شد. او مدت‌هاست از شرایط والیبال و بی‌توجهی مسئولان گلایه مند است. موسوی در آخرین تمرین تیم ملی پیش از مسابقات لیگ ملت‌ها در جمع خبرنگاران از بی توجهی‌ها گلایه کرد و به صراحت گفت تیم ملی برای کسی دیگر اهمیت ندارد.

موسوی در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار فیلمی از وضعیت هتل تیم ملی والیبال در ارومیه و انتشار فیلمی از اتاق محل اسکان تیم ملی نوشت: «در حالی که تیم‌های باشگاهی در هتل‌های بهتری اقامت می‌کنند اما گویا تیم ملی برای کسی اهمیتی ندارد و این موضوع به روحبه بچه‌ها آسیب می‌زند. ما برای شرایط بهتر اردویی دو هفته زودتر خانواده را تنها گذاشتیم با این استدلال که وضعیت اردویی در ارومیه بهتر از تهران خواهد بود شرایط آنطور که باید باشد نیست.»

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430846

مهمترین اخبار ایران و جهان: