نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 17:06

ثبت ۴ میلیون سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ۴ ماهه گذشته از ثبت حدود ۴ میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور نجف‌قلی‌زاده معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری استان اردبیل بعدازظهر امروز در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، اظهار کرد: سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان در جاده ضمن رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز دقت کنند.

وی محورهای بران – سه راهی سربند، مشگین شهر-کنگرلو و گرمی-بیله سوار را جزوه محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و افزود:در ۴ ماهه گذشته ۱۴۵ هزار و۸۲۸ تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند، ۱۱۱هزار و ۲۹۳ تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۱۱۰ هزار و۸۲۲ تخلف نیز در محور گرمی-بیله سوار ثبت شده است.

ثبت بیش از ۳۳۲ هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در مدت یاد شده بیش از ۳۳۲ هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است و در ۴ ماهه گذشته ۷۰ هزار و ۳۲۷ تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۳۷ هزار و۲۱۶ تخلف در محور اردبیل-سرچم و ۳۲ هزار و۲۱۴ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

نجف‌قلیزاده در این مدت از ثبت ۱۰ میلیون و۵۶۷ هزار و۷۴۲ تخلف تردد فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و گفت:در ۴ ماهه گذشته ۱ میلیون و۳۳۹ هزار و۵۴۵ تخلف در محور آستارا-اردبیل،۸۷۹ هزار و۹۸۵ تخلف در محور اردبیل-آستارا و ۷۰۹ هزار و۴۱۵ تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است.

معاون فنی وراه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل فعال هستند و از مردم درخواست داریم قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429246

مهمترین اخبار ایران و جهان: