نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 15:07

برگزاری یادواره‌ شهدا بهترین فرصت برایزنده نگه داشتن یاد آنها است

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم یادواره شهدا روستای درازی اظهار داشت: امروز هر چه ما داریم به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی و ایثارگری رزمندگان است.

فرماندار دشتی افزود: برگزاری یادواره‌ها بهترین فرصت برای نگه داشتن یاد و نام شهدا است که باید از این فرصت ارزشمند به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

بحرانی با بیان اینکه باید بتوانیم با برگزاری این یادواره‌ها فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال دهیم ادامه داد: شهدا احتیاجی به برگزاری این مراسم ندارند این ما هستیم که نیاز به شهدا داریم.

بحرانی بیان کرد: بزرگداشت یاد شهدا، رمز پایداری نظام اسلامی است. بحرانی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به همکاری با ستاد برگزاری این یادواره از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

باید از خاطرات شهدا درس بگیریم

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی را فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد و گفت: ما باید از خاطرات شهدا درس بگیریم و اطاعت پذیری شهدا از ولایت فقیه در وصیت نامه‌های آنان یکی از موضوعات مهم و اساسی به شمار می‌آید.

سرهنگ محمد رضا زارعی تبار بیان کرد: شهدا برای ما استقلال، آزادی، بالندگی، شکوفایی، عزت و احترام به ارمغان آوردند در برابر تهدیدات فرصت‌ها را خلق و نظام را بیمه کردند.

برگزاری یادواره‌ شهدا بهترین فرصت برایزنده نگه داشتن یاد آنها است

امام جمعه دشتی نیز گفت: امروز اگر چه امام راحل و شهدا در بین ما نیستند ولی یاد آنها برای ما زنده و نگاه به حرکت و فکر آنها لازم و ضروری است.

حجت اسلام علی زاهد دوست افزود: خطی که برای انقلاب ترسیم کردند خط عظمت اسلام و مسلمین در سراسر عالم بوده و شهادت در هشت سال تأثیرات بسیار زیادی برای تقویت نظام و ملت مسلمان است.

مراسم نوزدهمین یادواره شهدای روستای درازی سه شنبه ۲۹ فروردین مصادف با ۲۷ رمضان ساعت ۱۶ در حسینیه عاشقان ثارالله روستای درازی برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139602

مهمترین اخبار ایران و جهان: