نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 16:44

انتقاد امام جمعه لواسانات نسبت به وضعیت گردنه قوچک

شمیرانات- امام جمعه لواسانات با انتقاد از وضعیت گردنه قوچک گفت: توقع ما این است که مسئولان در این زمینه ورود جدی داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به برخی دستگیری‌ها در شهرداری و شورای شهر اظهار داشت: زمانی که این دستگیری‌ها رخ می‌دهد اما باز هم مشاهده می‌شود که همان کارمندان باز هم در مجموعه حضور دارند مردم دچار بی اعتماد می‌شوند.

ایمانی با بیان اینکه از دادستان لواسانات می‌خواهیم کمیته پیشگیری از جرم را با شدت و جدیدت دنبال کنند گفت: در موضوع عفاف و حجاب نیز تاکید ما این است که هم مردان هم زنان عفت و حجاب داشته باشند و حد و حدود عرفی را رعایت کنند.

وی عنوان داشت: کارهای بی حساب و کتاب در حوزه عفاف و حجاب جواب منفی می‌دهد و باید با تدبیر و به موقع ورود پیدا کنیم.

امام جمعه لواسانات افزود: وضعیت گردنه قوچک یک مطالبه است و برای ورود استاندار تهران آلونک‌ها جمع آوری شد اما باز همان بساط برپا است و توقع ما برخورد جدی در این زمینه است.

ایمانی با اشاره به شهید غیرت بیان داشت: مسئولان ببینند که دشمن چه تنگناهایی را برای کشور ایجاد کرده اند و برخی فکر می‌کنند اگر ما در مقابل قلدری‌ها و زورگویی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها کوتاه بیاییم مشکلات تمام می‌شود اما بدانند مشکل سازی آنان برای ملت تمام نشدنی است.

خطیب نماز جمعه لواسانات با اشاره به سفر رئیس جمهور به سوریه گفت: طی سفر اخیر رئیس جمهور به سوریه ۱۵ سند امضا شد که بسیار مبارک خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190446

مهمترین اخبار ایران و جهان: