نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 17:40

انجام ۶ عملیات پلیسی در استان سمنان/ ۱۲ نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام شش عملیات پلیسی طی دو روز گذشته در استان خبر داد و گفت: طی این عملیات‌ها ۱۲ نفر در مجموع دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی دو روز گذشته شش عملیات پلیسی در شهرهای استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: این عملیات‌ها حوزه قاچاق کالا، سوخت، چوب تاغ دستگیری سارقان و خاموشی چراغ‌های ماینر را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه دو مورد کشف چوب تاغ در سرخه و دامغان گزارش شده است، افزود: در پی گشت زنی مأموران در محور آستانه به سمت چشمه علی متوجه بار بیش از یک تن چوب تاغ به ارزش ۹۶۴ میلیون ریال از یک نیسان می‌شوند که در این راستا راننده دستگیر شد و در عملیات دیگر نیز دو تن چوب تاغ قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از یک ایسوزو توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان سرخه مورد شناسایی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان قاچاقچیان گردوهای خارجی در محور سمنان_دامغان به دام پلیس افتادند، ابراز داشت: از دو دستگاه وانت نیسان بیش از ۱۲۰ بسته گردو خارجی قاچاق به وزن سه تن به ارزش شش میلیارد ریال کشف شد که این دو راننده خاطی اعتراف کردند که به صورت ماهرانه آنها را پوشش کالا بسته بندی و قصد انتقال به استان‌های شمالی را داشتند که در این راه ناکام ماندند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه پنج سارق سیم و کابل در شاهرود دستگیر و روانه زندان شدند، تصریح کرد: این افراد در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت مورد شناسایی قرار گرفتند که به انجام ۱۳ فقره سرقت اعتراف و مقداری سیم و کابل نیز به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از محل پاتوق آنها کشف و ضبط شده است.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش پلیس چراغ ۲۲ دستگاه ماینر منزل و باغ فردی در شاهرود خاموش شد، افزود: ارزش این ماینرها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که پرونده فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: دو هزار لیتر قاچاق سوخت قاچاق به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال از یک دستگاه مزدا و پژو ۴۰۵ در محور شاهرود _ آزادشهر توسط پلیس انتظامی بسطام کشف و دو راننده خاطی بازداشت شدند و این افراد به اینکه قصد انتقال محموله را به استان‌های جنوب شرقی کشور را داشتند، اعتراف کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133746

مهمترین اخبار ایران و جهان: