نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 16:16

حکومت جعلی رژیم صهیونیستی رو به افول است

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به حوادث این روزها در فلسطین اشغالی، گفت: بحران حاکم بر رژیم صهیونیستی نشان از افول این رژیم جعلی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امام علی (ع) الگوی همه مردم است و هیچ انسانی در تقوا و اعمال نیک به مانند این امام بزرگوار وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: یاری رساندن به امام علی (ع) با خواندن نهج البلاغه و پیروی از رفتار، کردار و گفتار ایشان امکان پذیر است.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افول رژیم صهیونیستی، گفت: اکنون این رژیم غاصب در منطقه دچار ناامنی شده و بین خودشان اختلاف و جنگ ایجاد شده است؛ به طوری که احزاب بر علیه آنها راهپیمایی‌های هزار نفره را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: زمانی این رژیم غاصب رو به پیشرفت بود و هر بار نقطه‌ای از سرزمین پهناور را غصب می‌کرد اما ایجاد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مسیر آنها را تغییر داد.

حجت الاسلام نوری گفت: بحران رژیم صهیونیستی در تغییرات پی‌درپی در رأس این حکومت جعلی نمایان است و این‌ها نشانه افول این رژیم می‌باشد.

امام جمعه بجنورد در پایان تصریح کرد: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش، تفرقه بین کشورهای اسلامی است اما کشور ایران با هوشیاری، تمامی آنها را به وحدت فرا می‌خواند به طوری که اکنون این کشورها درصدد رابطه حسنه با ایران هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133502

مهمترین اخبار ایران و جهان: