نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 10:38

با متخلفان عرصه منابع طبیعی، برخورد شدید خواهد شد

فرماندار خلخال گفت: با متخلفان عرصه منابع طبیعی، به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز سید جواد یحیی زاده در بازدید سرزده از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، صمت و تعزیرات حکومتی شهرستان خلخال، اظهار کرد:هدف از بازدیدهای سرزده، اعمال نقش نظارتی فرمانداری بر عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی، رعایت نظم و انضباط اداری و ساماندهی بهینه امور به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

وی به نقش غیرقابل‌انکار برنامه‌ریزی در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در راستای مبارزه با بحران‌هایی از قبیل خشک‌سالی و آتش‌سوزی اشاره و تشریح کرد: اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، ترویجی و اطلاع‌رسانی، بهترین رویکرد حفظ منابع طبیعی و صرفه‌جویی‌های اقتصادی در این حوزه است.

فرماندار خلخال بر لزوم جلوگیری از تخریب مراتع و عرصه‌های منابع طبیعی تأکید و تصریح کرد: با متخلفانی که موجب هر‌گونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی در عرصه منابع طبیعی شهرستان شوند، به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی  اضافه کرد: در این بازدیدها، وضعیت بازار و برنامه‌های آتی در خصوص کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار در این فصل، رسیدگی به وضعیت مراجعین، نحوه رسیدگی به پرونده‌ها و صدور مجوز از سوی این اداره‌ها، موردبررسی قرار گرفت.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166502

مهمترین اخبار ایران و جهان: