نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:43

حماسه مردم روزه‌دار گلستان در راهپیمایی روز قدس/ فریاد مرگ بر اسرائیل لرزه بر تن دشمنان انداخت + فیلم

مردم روزه دار مومن و انقلابی گلستان با وحدت خود، یکصدا و همدل،‌ پرشور تر از سالیان گذشته در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین در کنار یکدیگر خواستار آزادی قدس شریف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ صبح امروز مردم ولایتمدار و دیندار استان گلستان در سراسر استان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس با زبان روزه حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

مردم و مسئولان گلستان از جمله آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گرگان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه میدان به سمت خیابان حضرت امام(ره)، میدان شهرداری، خیابان شهدا، چهارراه شهدا حرکت و جهت اقامه نماز جمعه به سمت مصلای وحدت گرگان حرکت کردند.

حضور جانبازان و افراد کم توان به همراه خانواده های خود، زیبایی این مراسم را دوچندان می کرد. اینکه هنوز انسانیت زنده است و برای احقاق حق مردم مظلوم در سرتا سر جهان،‌علی الخصوص مردم مسلمان فلسطین، هرگز دست از حمایت بر نخواهند داشت.

مادر هایی که فرزندان خود را با سربند های یا مهدی (عج) به این راهپیمایی آورده بودند تا به آن ها رسم عدالت خواهی و سکوت نکردن در برابر ظلم را بیاموزند.

در این راهپیمایی باشکوه کودکان و نوجوانانی که صدای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده بودند،‌ امروز با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" خود به میدان آمدند و نشان دادند که این نسل، آزادی مردم فلسطین و قدس شریف را خواهد دید.

یکی از نوجوانان که در این راهپیمایی عظیم و جهانی شرکت کرده بود گفت: پای عهدی که با حاج قاسم بسته ایم خواهیم ماند و هرگز اجازه نخواهیم داد که خون هیچ مظلومی چه در فلسطین و چه در سوریه و یمن ناحق ریخته شود.

این نوجوان انقلابی با بیان اینکه در قدس شریف نماز جماعت وحدت را برگزار خواهیم کرد افزود: این مردم،‌ با هر نوع لباس و قومیتی امروز در میدان حاضر شدند تا به آمریکا و اسرائیل نشان دهند،‌ حتی با سخت ترین تحریم ها و مشکلات،‌ هیچ مسلمانی در هیچ کجای جهان در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد.

همچنین جوانان شهر گرگان با آتش زدن پرچم و تابوت آمریکا و اسرائیل انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهونیستی نشان دادند.

 

 

مردم گنبدکاووس هم از ساعت ۱۰:۳۰ از مسجد قائمیه تا مصلی امام جعفرصادق(ع) راهپیمایی کردند و علیه رژیم صهونیستی شعار دادند. همچنین مردم در بندرترکمن هم از ساعت ۱۰ صبح از میدان مختومقلی تا چهارراه شهیدکاسب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمدند.

از صبح امروز مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان های کردکوی،‌ بندر گز، آزادشهر،‌ آق قلا،‌گمیشان، علی آباد کتول، رامیان،‌مینودشت، کلاله گالیکش و مراوه تپه باحضور پرشور مردم روزه دار و مسلمان استان گلستان برگزار شد.

همچنین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین،‌ مردم گلستان در شهرهای قرق، سرخنکلاته، دوزین، شهرفراغی، اینچه برون، کرند، نوده خاندوز، نگین شهر، نوکنده، سیمین شهر، دلند، خانببین، تاتارعلیا ودر روستاهای زینب آباد، توران فارس، فاضل آباد، سنگدوین، مزرعه کتول، قره بلاغ، شیرنگ علیا، انبارالوم، یساقی، داشلی برون،دنگلان، مهترکلاته، میاندره، گلیداغ، صادق آباد و ینقاق به پا خواستند و آیادی قدس شریف را خواستار شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147990

مهمترین اخبار ایران و جهان: