نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 13:23

امروز ماهیت اهریمنی رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شده است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اسرائیل از خطرهای بزرگ دنیای اسلام به شما می‌رود، گفت: امروز ماهیت اهریمنی رژیم صهیونیستی برای جهانیان آشکار شده است.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار مهر برای حضور پر رنگ و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس از یادگارهای امام خمینی (ره) و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه امروز روز قدس برای همه دنیا جا افتاده است، افزود: امام راحل (ره) از اواخر سال ۱۳۴۱ زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی تازه تشکیل شده بود، خطر آن را گوشزد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: از همان ابتدا امام خمینی (ره) دوش به دوش حرکت و نهضت انقلاب اسلامی در صدد معرفی چهره خبیث و کودک کش اسرائیل به همگان بود و این امر جز کرامات امام راحل (ره) است که رژیم صهیونیستی را به خوبی شناخته بود.

علما با بیان اینکه امام خمینی (ره) از همان اوایل تشکیل اسرائیل آن را هجو کرد و به همه مسلمین اعلام کردند که اگر هر فرد یک سطل آب بر اسرائیل بریزد آن را سیل می‌برد، گفت: هرچه زمان می‌گذرد جهانیان به حقیقت وجودی رژیم غاصب صهیونیستی پی می‌برند.

وی تاکید کرد: خطر اسرائیل از خطرهای بزرگ دنیای اسلام است چرا که می‌بینیم استکبار جهانی اسرائیل را جایی درست کرده که با ذخایر نفت و گاز احاطه شده است و همچنین کشورهای مسلمان نشین دور تا دور آن وجود دارد.

علما با بیان اینکه روز قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است، تاکید کرد: این روز، روز مخالفت با ظلم و حمایت از مظلوم است و همه ما وظیفه داریم که روز قدس را بزرگ بشماریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147390

مهمترین اخبار ایران و جهان: