نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 16:46

رسیدگی به مطالبات ۴۵۰ نفر در خوزستان / ۲۹ میز خدمت برپا شد

اهواز - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی به برپایی ۲۹ میز خدمت این وزارت در خوزستان گفت: روز گذشته بالغ‌بر ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده در استان ثبت شده است.

ذبیح‌الله سلمانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به خوزستان، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌ها و ادارت کل تابعه ۲۹ میز خدمت را در مرکز این استان برپا کرده است.

وی ادامه داد: سازمان امور مالیاتی، گمرک، سازمان اموال تملیکی، بیمه‌ها، بانک‌ها، امور اقتصادی و دارایی، بورس و دیگر مجموعه‌ها در این محل مستقر هستند؛ از روز چهارشنبه ساعت هشت صبح کار شروع شده و تا ۱۸:۳۰ عصر ادامه داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: بیشتر مراجعات در این دور برای مشکلات مالیاتی، جرایم، دیرکرد و مشکلات بانکی فعالان اقتصادی بود؛ همچنین درخواست‌هایی برای دریافت تسهیلات خُرد برای امور زندگی گزارش شده است.

وی با اشاره به حضور و استقرار ۱۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان مختلف برای شرکت در این میزهای خدمت خبر داد: روز گذشته بالغ‌بر ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده ثبت شده که آمار مراجعه‌کنندگان روز جاری حداقل دو تا سه برابر آمار دیروز است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1172390

مهمترین اخبار ایران و جهان: