نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 15:23

انجام ۴۷۹۰ ماموریت از سوی اورژانس کرمانشاه در طرح سلامت نوروزی

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۴۷۹۰ ماموریت از سوی اورژانس کرمانشاه در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

مسعود قلعه سفیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه، اظهار کرد: با توجه به آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی علاوه بر فعالیت ۷۲ پایگاه ثابت سه پایگاه موقت نیز در این راستا برپا شد.

وی افزود: تمامی مأموریت‌های انجام شده در ایام نوروز تعداد چهار هزار و ۷۹۷ مورد بوده که از این تعداد یک هزار و ۱۰۲ مورد ترافیکی و سه هزار ۶۹۵ مورد غیره ترافیکی بوده که مهمترین مسائل ترافیکی شامل بیماران قلب و مسمومیت‌ها بوده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع تعداد مأموریت‌ها حدود چهار هزار و ۱۷۰ نفر مصدوم و بیمار داشتیم که تعداد مصدومین یک هزار و ۱۳۹ نفر بوده و تعداد بیماران غیر ترافیکی نیز سه هزار و ۳۲ نفر بوده است.

وی در پایان با اشاره به افزایش تعداد تماس‌های تلفنی ما با مرکز ۱۱۵، بیان کرد: با توجه به افزایش ترافیک و تعداد مصدومین و بیماران در ایام تعطیلات نوروزی امسال حدود پنج درصد افزایش داشته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129490

مهمترین اخبار ایران و جهان: