نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 20:25

جشنواره مرصاد باید در ایام سالروز عملیات مرصاد برگزار شود

کرمانشاه- فرماندار اسلام آبادغرب گفت: جشنواره مرصاد باید در ایام سالروز عملیات مرصاد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد که در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: اسلام آبادغرب شهر مرصاد است و باید گرامی داشت روز مرصاد با همه توان انجام شود.

وی افزود: یک هزار و ۲۸۳ شهید از اسلام آبادغرب تقدیم نظام شده اما وضعیت کنونی در شأن شهر شهیدان مرصاد و شهر اسلام آبادغرب نیست.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: ۳۵ هزار نفر از سراسر ایران از یادمان بازی دراز در سرپل ذهاب بازدید می‌کنند اما برای مرصاد چنین برنامه‌هایی اجرا نمی‌شود.

وی گفت: زحمات زیادی در سنوات گذشته برای جشنواره مرصاد کشیده شده اما نحوه برگزاری کنونی جشنواره مرصاد قابل قبول نیست و باید تلاش خیلی بیشتری انجام شود که در خور شأن مرصاد باشد و این جشنواره در روز ملی مرصاد برگزار شود.

کرمی بیان کرد: مردمی که مرصاد را درک کردند باید خروجی جشنواره مرصاد را هم ببینند و اقداماتی در شأن و جایگاه مرصاد و شهر مرصاد در اسلام آباد غرب باید انجام شود.

فرماندار اسلام آبادغرب عنوان کرد: همه باید پای کار فرهنگی و معرفی مرصاد و اسلام آبادغرب باشند و همه ادارات باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1186790

مهمترین اخبار ایران و جهان: