نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:37

تلاش برای گره‎‌گشایی از مشکلات مردم ویژگی مرحوم کاظم‌خانلو بود

قزوین- مسئولین و فعالان اجتماعی استان قزوین در پیام‌های تسلیت جداگانه ای تلاش برای گره‎‌گشایی از مشکلات مردم را از ویژگی‌های شخصیتی مرحوح حجت‌الاسلام کاظم‌خانلو دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام جواد کاظم‌خانلو مسئولین استان قزوین در پیام‌های تسلیت جداگانه ای درگذشت این مفسر قرآن و مدیر تبلیغات اسلامی تاکستان را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد کاظم‌خانلو را تسلیت گفت

ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جواد کاظم‌خانلو، مجاهد عرصه تبلیغ و مفسر قرآن کریم را به خانواده محترم و دوستان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت مسألت دارم.

ساده زیستی از ویژگی‌های مرحوم کاظم‌خانلو بود

استاندار قزوین نیز درگذشت این روحانی را تسلیت گفت. اعلایی در پیام تسلیت خود عنوان کرد:

خبر درگذشت ناگهانی عالم وارسته مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین جواد کاظم‌خانلو موجب تألم و تأثر شد. ساده زیستی، اخلاق نیکو، گره گشایی از مشکلات محرومین و ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان از ویژگی‌های شخصیتی این روحانی گرانقدر بود.

این جانب ضایعه فقدان غم انگیز ایشان را تسلیت می گویم، برای روح مطهر آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در پیام تسلیتی در گذشت این روحانی را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است:

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین آقا شیخ جواد کاظم خانلو مجاهد عرصه تبلیغ و مفسر قرآن کریم را خدمت خانواده محترم ایشان و طلاب، فضلا و روحانیون استان قزوین تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمائیم.

مرحوم کاظم خانلو مبلغ معارف مکتب اهل بیت بود

آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری نیز در پیام تسلیتی درگذشت مدیر تبلیغات اسلامی تاکستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت فاضل محترم حجة الاسلام والمسلمین کاظم خانلو موجب تألم و تأثر گردید. آن مبلغ ارجمند، تبلیغ معارف مکتب اهل بیت -علیهم السلام- را در سازمان تبلیغات اسلامی تاکستان تدبیر می‌نمود؛ آجره الله خیرالجزاء.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به بازماندگان و جامعه تبلیغاتی استان قزوین و شهرستان تاکستان، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فاضل خوش نفس، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر محمودآباد نیز در پیام تسلیتی درگذشت این مفسر قرآن را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: ارتحال عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد کاظم خانلو (رحمة الله علیه) مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان موجب تألم و تأثر اینجانب و همگان گردید.

اینجانب فقدان این شخصیت علمی و معنوی را به بیت و خانواده‌ی معظم ایشان و جامعه روحانیت و مردم ولایت مدار استان تسلیت و تعزیت میگویم و برای آن عالم فرزانه از درگاه حضرت باری تعالی علو درجات وغفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188346

مهمترین اخبار ایران و جهان: