نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 14:22

ارسال ۱۸۰ اثر از مناطق هشتگانه عشایری به «طرح ابتکاری معلم خلاق»

اردبیل-معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۱۸۰ اثر از مناطق هشتگانه عشایری به دبیرخانه استانی جشنواره «طرح ابتکاری معلم خلاق ایل» ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خدابنده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۸۰ اثر از مناطق هشتگانه عشایری به دبیرخانه استانی جشنواره «طرح ابتکاری معلم خلاق ایل» ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف توسعه و دانش افزایی در میان همکاران و دانش آموزان مناطق کم برخوردار و ایجاد بستری مناسب برای تغییر نگرش نسبت به مدارس عشایری با تولید و بهره برداری از محتوای مفید و ارزشمند همکاران فعال در حوزه تعلیم و تربیت در حال برگزاری است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: معاونت ابتدایی استان ضمن داوری و معرفی برگزیدگان این جشنواره آثار منتخب را با نواحی و مناطق به اشتراک خواهد گذاشت تا این تجربه گردانی که با مشارکت همکاران توانمند صورت گرفته برای سایر مناطق نیز مورد استفاده قرار گیرد.

خدابنده ادامه داد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت نصیب آموزش برابر و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم عشایری و کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان با فراهم سازی امکانات آموزشی برای ایجاد فرصت برابر در یادگیری قدم بر می‌داریم.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت ابتدایی استان اردبیل در حوزه عشایر افزود: سنجش رایگان نوآموزان، توزیع سرانه ویژه مدارس عشایری، خرید و توزیع تجهیزات آموزشی و برگزاری جشنواره‌های مختلف از اقدامات برجسته صورت گرفته در مناطق عشایری استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191902

مهمترین اخبار ایران و جهان: