نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 14:57

مردم ایران حکومت اسلامی را برگزیده و بر آن تأکید دارند

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: مردم ایران در رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ حکومت مبتنی بر آموزه های اسلامی را برگزیدند و همچنان بر انتخاب خود تأکید دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک سالروز رفراندوم مردم ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با بصیرت دینی خویش در سال ۵۸ اقدام به انتخاب نظامی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی کردند که مایه دلگرمی مسلمانان جهان شد.

وی افزود: با گذشت ۴۴ سال از رفراندوم ۱۲ فروردین، اکنون نیز مردم ایران بر انتخاب خود تأکید دارند و بر این امر واقفند که آموزه‌های اسلامی تنها مسیر عزت آفرین است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: باید نسل جوان جامعه با ارزش‌ها و مبانی هویت بخش دینی بیشتر آشنا شوند تا تحت تأثیر توطئه‌های تبلیغاتی دشمنان قرار نگیرند.

ماموستا رستمی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تأکید بر تلاش همگانی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: مهار تورم و رشد تولیدات داخلی از جمله اموری است که موجب کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم و ارتقای اقتصاد خانوارها می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تمام توان خود را به کار گیرند.

امام جمعه سنندج در بخش پایانی خطبه‌های این هفته با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماهی برای تمرین بندگی و انجام بیشترین امور خیرخواهانه است و امیدواریم روزه داران از فرصت این ماه مبارک برای کمک به نیازمندان جامعه به بهترین شکل بهره گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1119346

مهمترین اخبار ایران و جهان: