نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 20:28

خون شهدای مظلوم ما دامان دشمنان را خواهد گرفت

کرج- معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: دشمنان بدانند خون این شهدای مظلوم دامان آنها را خواهد گرفت و آنان را رسواتر از قبل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی عصر شنبه با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با خانواده شهید بسیجی سید روح الله عجمیان که در جریان اغتشاشات اخیر مظلومانه به شهادت رسید، دیدار و گفت و گو و با آنها همدردی کردند.

حسینی در این دیدار گفت: هدف مقامات آمریکایی این بود که کشورهایی از جمله افغانستان، ایران، عراق و سوریه را از استقلال و ثباتی که دارند خارج کنند اما در سخنان خود اذعان می‌کنند در همه کشورهای مورد نظر موفق به اجرای طرح‌های خود شده‌اند اما در ایران تیرشان به سنگ خورده است.

وی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی توسط داعش، افزود: این شهید نیز یکی از دعاهایش این بود که مانند امام حسین (ع) به شهادت برسد و مقداری از مصائب اهل بیت (ع) را تداعی کند که در نهایت نیز توسط داعشان و یزیدیان زمان به طرز فجیعی به شهادت رسید زیرا تسلیم دشمن نشد و در مقابل شکنجه‌های آنان کوتاه نیامد.

معاون سیاسی سازمان بسیج بیان کرد: این شهیدان، با شهادت خود، طعم شهادت حسین گونه را چشیدند و قطعاً برای آنها ثواب و جایگاهی عالی در دنیای دیگر در نظر گرفته شده است اما دشمنان بدانند خون این شهدای مظلوم دامان آنها را خواهد گرفت و آنان را رسواتر از قبل خواهد کرد

منبع: مهر
شناسه خبر: 895602

مهمترین اخبار ایران و جهان: