نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 12:22

روایت‌گری دستاوردهای انقلاب عامل خنثی‌سازی نفوذ فرهنگی دشمن است

نمین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بر ضرورت بصیرت افزایی در بین جوانان تاکید کرد و گفت: روایت گری دستاوردها و ماحصل انقلاب عامل موثر در خنثی سازی نفوذ فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده پیش از ظهر جمعه در نشست مشترک علمای شیعه و سنی شهرستان نمین در سخنانی اظهار کرد: حاکمیت اسلامی لازمه اصلی برای تداوم مسیر اطاعت الهی در جامعه اسلامی است و باید در دفاع از این حاکمیت، وحدت همگانی و اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی بیش از پیش مستحکم شود.

وی با اشاره به وجود برخی فتنه‌ها از سوی دشمن در وقایع اخیر گفت: انسان در برخی مواقع در اثر غفلت، ابزاری برای گسترش فتنه در جامعه می‌شود و دشمن از این غفلت به سود خود استفاده می‌کند لذا بصیرت افزایی و ایجاد آگاهی در بین مردم علی الخصوص جوانان رسالت اصلی مبلغین و متولیان فرهنگی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت دوری از عوامل تفرقه و تلاش برای وحدت بخشی در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: فتنه کنونی دشمن از جنس فرهنگی بوده و در صدد تغییر افکار و اندیشه مردم است تا کاری کند که حقیقت انقلاب به گوش آحاد جامعه نرسد.

روایت‌گری دستاوردهای انقلاب عامل خنثی‌سازی نفوذ فرهنگی دشمن است

مردم محوری شاخصه اصلی و عامل تداوم انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام جعفرزاده مهم‌ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران را برخورداری از ارزش‌های الهی عنوان کرد و گفت: انتقال ارزش‌های الهی و جریان سازی توسط مردم از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی و تفاوت آن با دیگر حاکمیت‌ها است و مردم نقش اصلی را در جامعه ایفا می‌کنند.

وی گفت: جوانان تشنه حقایق و زیبایی‌های اسلام هستند و اگر دستاوردهای دین اسلام در کنار دستاوردهای تمدن بشری به نسل جوان ارائه شود یقیناً مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی رفع خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل حضور فعال و مستمر روحانیون در مدارس را ضرورت مهم فرهنگی و تبلیغی برشمرد و افزود: تبلیغ باید گفتمان ساز و تحول آفرین باشد و اگر مبلغین و روحانیون در مدارس و دانشگاه‌ها با جلسات هم اندیشی، زمینه برای بیان نظرات و مطالبات فراهم کنند می‌توانند در آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه مؤثر باشند.

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام و مناسبات پیش رو از جمله ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی برنامه ریزی منسجم ویژه اقشار مختلف مردم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 892802

مهمترین اخبار ایران و جهان: