نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 15:15

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/۴۰ مصوبه تصویب شد

نائین - کاروان خدمت شهرستان نائین در سفری ۱۲ ساعته به منظور بررسی مشکلات و مطالبات مردم به روستاهای دهستان بافران سفر و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خدمت شهرستان نائین در سفری ۱۲ ساعته برای بررسی مشکلات و مطالبات مردم به روستاهای دهستان بافران سفر کردند.

کاروان خدمت در روستاهای سپرو، سهیل، فرح آباد، بنوید سفلی، هند چوب، بنوید علیا و مزرعه امام ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات مردم حضور و با اهالی این روستاها دیدار کرد. کلوت محمدیه و نقطه حادثه خیز دسترسی به معدن شرکت سیمان و بررسی نحوه ساماندهی برطرف نمودن مشکلات این دو نقطه نیز از مقصد دیگر این کاروان بود. در پایان سفر در روستای مزرعه امام، ملاقات مردمی انجام و جلسه تخصصی جمع بندی مصوبات سفر با مردم برگزار شد و کاروان خدمت با مادر شهید مرتضی طالبی در روستای مزرعه امام نیز دیدار کردند.

سفر کاروان خدمت نائین به نقاط مختلف شهرستان مبتنی بر نظام مسائل

محمد کریمی در حاشیه سفر کاروان خدمت نائین به روستاهای دهستان بافران در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کاروان خدمت مبتنی بر نظام مسائل و با رویکرد مسئله محوری و حضور آگاهانه و عالمانه در روستاها و شهرها را، دومین سفر خود را به روستاهای دهستان بافران انجام داد.

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/۴۰ مصوبه تصویب شد

وی ادامه داد: این سفر برای شناسایی و بازدید مشکلات، بررسی روند پیشرفت پروژه‌های د رحال اجرا و یا نیمه تمام در حوزه‌های گوناگون، ارتباط مستقیم مردم با مسئولان و دسترسی بی‌واسطه و آزاد با آنها و پاسخگویی مدیران انجام شد.

تصویب ۴۰ مصوبه، انجام کار و پژوهش تخصصی مسئولان

سرپرست فرمانداری نائین از تصویب ۴۰ مصوبه و انجام کار و پژوهش تخصصی توسط مسئولان در حوزه‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: حدود ۴۰ مصوبه در جلسه تخصصی جمع بندی مصوبات سفر کاروان خدمت به روستاهای دهستان بافران، مصوب و همانطور که گفته شد، شیوه و رویکرد کاروان خدمت در دولت سیزدهم و فرمانداری شهرستان نائین، مسئله محوری است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب یک تیم تخصصی پیش از سفر، با حضور در مناطق از پیش تعیین شده، نظام مسائل را از طریق منابع مختلف جمع آوری می‌کنند و در جلسات طولانی با حضور ادارات و مسئولان، مورد بررسی تخصصی و کار کارشناسی قرار می‌گیرد.

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/۴۰ مصوبه تصویب شد

کریمی ادامه داد: بررسی مشکلات هر منطقه و مصوبات آن، قبل از سفر شکل می‌گیرد و در سفر، کاروان خدمت به بررسی میدانی و ملاقات‌های مردمی نیز می‌پردازد و خروجی سفر در حضور اهالی منطقه مذکور، ارائه می‌شود.

وی به کارشناسی و تخصصی بودن ماهیت و فعالیت کاروان خدمت اشاره کرد و گفت: پیش از سفر کاروان خدمت شهرستان نائین، نظام مسائل توسط تیم کارشناسی جمع آوری و شکل دهی می‌شود و در زمان سفر نیز بررسی میدانی و تخصصی صورت می‌گیرد و پس از سفر نیز توسط تیم تخصصی، مصوبات و مطالبات مردم پیگیری می‌شود.

سرپرست فرمانداری نائین ادامه داد: در راستای تحقق مطالبات مردمی، کاروان خدمت از ساعت شش صبح روز جمعه به مدت ۱۲ ساعت از شهر نائین به سمت روستاهای دهستان بافران در جهت بررسی و احصای مطالبات مردم این منطقه حاضر شد و ضمن بررسی موضوعات، از پروژه‌های در حال اجرا و یا نیمه تمام عمرانی، فرهنگی، روستایی و بین روستایی و ورزشی بازدید کرد. در کاروان خدمت این شهرستان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و دیگر مسئولان مانند رئیس ادارات برق، گاز، آبفا، مخابرات، بنیاد مسکن و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر ادارات نیز حضور یافتند.

سفر کاروان خدمت نایین به روستاهای دهستان بافران/۴۰ مصوبه تصویب شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 932902

مهمترین اخبار ایران و جهان: