نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 14:55

ملت ایران با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است

بوشهر- فرماندار گناوه گفت: ملت ایران همانگونه که در دوران دفاع مقدس جانانه مقاومت کرد، امروز نیز با صلابت و اقتدار در دفاع از ولایت و تداوم راه شهدا ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح سه شنبه در این آئین معنوی استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در گلزار مطهر شهدای گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام اظهار داشت: امروز با حضور نورانی و معنوی شهید گمنام در گناوه عطر و بوی ایام دوران سراسر نور دفاع مقدس در شهرستان پیچیده است وبا حضور شهید فضای شهر عطرآگین شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهدا همه هستی خود را در راه امنیت، تداوم انقلاب و نظام اسلامی فدا و تقدیم کردند و امنیت و آسایش و افتخارات امروز کشور و ملت ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدای والامقام است.

وی گفت: شهدا بویژه شهدای گمنام از همه هستی خود گذشتند تا امروز راه حق، شرافت و آزادی، صلابت و اقتدار و تبعیت پذیری از ولایت و بصیرت، دشمن شناسی و مسیر حضرت اباعبدالحسین (ع) و علوی و فاطمی را برای ما به ارمغان آورند.

ملت ایران با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است

فرماندار گناوه با بیان اینکه همه اقشار جامعه مدیون خون پاک شهدا هستند افزود: امروز باید با شجاعت، بصیرت و دشمن شناسی، حضور در صحنه، وحدت کلمه، قدرت و صلابت و ایجاد انگیزه و روحیه از دستاورهای و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و شهدا پاسداری و صیانت کنیم و راه شهدا را ادامه دهیم

وی گفت: ملت ایران همانگونه که در دوران دفاع مقدس، شرافتمندانه در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد، امروز نیز با اقتدار و صلابت در جنگ فرهنگی و اقتصادی و ترکیبی که دشمنان علیه نظام اسلامی به راه اندخته اند، راه شهدا را ادامه خواهیم داد وبا تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری و پیروی از شهدای والامقام در مقابل دشمنان ایستاده است.

ملت ایران با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است

منبع: مهر
شناسه خبر: 922402

مهمترین اخبار ایران و جهان: