نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 14:29

تخریب و بازسازی مدرسه‌ 6 کلاسه در سلفچگان توسط خیر مدرسه‌ساز

کلنگ تخریب و بازسازی دبستان مرحوم حاج علی‌محمد بنویدی در سلفچگان قم به همت خیر مدرسه‌ساز، با حضور استاندار قم به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کلنگ تخریب و بازسازی دبستان مرحوم حاج علی‌محمد بنویدی در سلفچگان قم به همت خیر مدرسه‌ساز، حاج حسین بنویدی با حضور مسئولان استان قم به زمین زده شد.

در این مراسم که با حضور سیدمحمد آقامیری استاندار قم، عباس ذاکریان فرماندار قم، حجت‌الاسلام مهدی غروی امام‌جمعه سلفچگان، علی عبداللهی پارسا رئیس شورای اسلامی شهر سلفچگان، سعید امراللهی شهردار سلفچگان، سیدناصر علایی طباطبایی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم، احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی مدارس استان برگزار شد، علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم در سخنان کوتاهی اظهار کرد: انشاء الله در آینده‌ای نزدیک شاهد مراسم افتتاح این دبستان شش کلاسه باشیم.

رحیمی با تبریک به خانواده بنویدی برای مشارکت در بازسازی این مدرسه، از دست‌اندرکاران مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و اداره کل نوسازی مدارس استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم که نوه مرحوم حاج علی‌محمد بنویدی به نمایندگی از خانواده بنویدی حضور داشت، تفاهم‌نامه بازسازی این دبستان نیز به امضا رسید.

پایان پیام/ 78036

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634346

مهمترین اخبار ایران و جهان: