نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 16:49

کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در منزل یک قاچاقچی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در منزل یکی از قاچاقچیان رشت گفت: مامورین با حکم مرجع قضایی به منزل این قاچاقچی رفته و پس از بازرسی خانه، ۵۲ کیلوگرم موادمخدر را در بازرسی از این مکان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان عصر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به کشف ۵۲ کیلوگرم مواد مخدر در منزل یکی از قاچاقچیان رشت اظهار کرد: پس گزارش‌های مردمی در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از نقاط رشت بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران پس از انجام تحقیقات نامحسوس، از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و آدرس محل سکونت این فرد را در رشت شناسایی کردند.

وی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان در هر سطحی گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با حکم مرجع قضایی به منزل این قاچاقچی رفته و پس از بازرسی خانه، ۵۲ کیلوگرم ماده روان گردان از نوع حشیش در بازرسی از این مکان کشف کردند. 

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه فرد قاچاقچی، دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قانونی قرار گرفته است، تصریح کرد: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبزپوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند. 

ملکی با بیان اینکه مواد مخدر ریشه در بسیاری از جرائم‌ها در کشور دارد، افزود: مواد مخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644890

مهمترین اخبار ایران و جهان: